Ako imate bilo kakve probleme sa našim uslugama ili kupljenim kartama, možete podneti reklamaciju putem emaila na adresu: office@balbuss.rs. Naša služba za korisnike će obraditi vašu reklamaciju u najkraćem mogućem roku i obavestiti vas o daljim koracima.

Povraćaj novca i robe

U slučaju opravdane reklamacije, korisnik ima pravo na povraćaj novca. Povraćaj će biti izvršen na isti način na koji je uplata izvršena, osim ako nije drugačije dogovoreno sa korisnikom.

Otkazivanje karata

Korisnici imaju pravo da otkažu kartu pod sledećim uslovima:

  • Otkazivanje se može izvršiti najkasnije 7 dana pre planiranog polaska.
  • U slučaju otkazivanja karte, korisnik će biti obavešten o eventualnim troškovima koji mogu nastati.
  • Otkazivanje se vrši putem telefona 062 511533 ili emaila office@balbuss.rs sa naznakom broja karte i datuma putovanja.

Troškovi otkazivanja

  • Otkazivanje izvršeno do 7 dana pre polaska – povraćaj sredstava (Balbuss d.o.o. zadržava pravo naplate dodatnih troškova zbog otkazivanja karte).
  • Otkazivanje izvršeno manje od 7 dana pre polaska – bez povraćaja sredstava.

Za sva dodatna pitanja i informacije, slobodno nas kontaktirajte putem emaila office@balbuss.rs.

Hvala što koristite usluge Balbuss doo. Želimo vam prijatno putovanje!

Vaše putovanje do Istanbula počinje i završava se sa nama!

U bilo kakvim vremenskim uslovima naši putnici mogu uživati u udobnoj i sigurnoj vožnji!

Relacije

NOVI PAZAR-ISTANBUL
NOVI SAD-BEOGRAD-ISTANBUL
NOVI PAZAR-SARAJEVO
NOVI PAZAR-PRIŠTINA-PRIZREN