Ovaj dokument pruža informacije o uslovima pod kojima vršimo onlajn prodaju karata za naše autobuske polaske u Srbiji i inostranstvu. Molimo pažljivo pročitajte ove uslove kako biste ih razumeli, jer ćete biti u obavezi da potvrdite da ste saglasni sa njima pre slanja Vaše porudžbine. Ukoliko ne prihvatite ove uslove, neće Vam biti omogućena kupovina karata preko našeg sajta. Balbuss doo zadržava pravo izmene ovih uslova. Sve buduće izmene ovih uslova postaju važeće po objavljivanju izmenjenih uslova onlajn prodaje karata na našem sajtu. Vaša je obaveza da redovno, pre kupovine, proverite opšte uslove onlajn prodaje karata na našem sajtu.
Pratite korake na našem sajtu kako biste nam poslali porudžbinu. Postupak naručivanja karte daje Vam mogućnost provere i ispravke eventualnih grešaka pre nego što nam pošaljete porudžbinu. Molimo pažljivo čitajte i proveravajte svoju porudžbinu na svakoj stranici u postupku naručivanja. Po okončanju postupka naručivanja, ne postoji mogućnost izmene karte.
Osnovni podaci o firmi
- Pun naziv firme: DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU BALBUSS DOO
- Sedište firme: Omladinska 17, 36300, Novi Pazar, Srbija
- Datum osnivanja: 01.04.2014
- Matični broj: 21007188
- PIB: 108475851
- WEB: www.balbuss.rs
- E-mail adresa: office@balbuss.rs
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Balbuss d.o.o. – balbuss.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Ponuđena roba i usluge
Predmet kupovine u našoj online prodavnici su isključivo karte. Onlajn karte dostupne su samo za Balbussove lokalne, međugradske i međunarodne polaske i možete ih kupiti najkasnije jedan dan pre polaska. Balbuss doo zadržava pravo da u nekom trenutku ili trajno ograniči broj polazaka koji su dostupni za kupovine preko interneta. Onlajn prodaja nudi mogućnost kupovine karata u jednom smeru i povratnih karata. Onlajn karte važe samo za putovanje definisano podacima odštampanim na karti (datum, vreme, relacija). Karta kupljena onlajn je ugovor između Vas i Balbuss Doo. Vaša je obaveza kada putujete na nekoj od naših linija da kartu imate kod sebe, bilo odštampanu ili sačuvanu u Vašem mobilnom telefonu, i morate je, na zahtev ovlašćenog lica, pokazati radi kontrole. Ukoliko kartu ne pokažete, smatraće se da putujete bez karte.
Izjava o konverziji
Cene karata na našem sajtu navedene su u dinarima (RSD), sa uračunatim PDV-om. Ukupna cena karte biće prikazana kada definišete i izaberete sve detalje Vašeg putovanja. Ta cena podrazumeva cenu prevoza do željene destinacije i Balbussovu staničnu uslugu. Nakon što kupite onlajn kartu, nećete imati dodatnih troškova (sem stanične usluge na stanicama drugih operatera). Prilikom plaćanja onlajn karte nije moguće izabrati valutu. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima (RSD). Plaćanje karata prilikom onlajn kupovine moguće je isključivo platnim karticama:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro
- American Express
- Dina
Naš sajt će od Vas tražiti da izaberete način plaćanja. Zatim ćete biti preusmereni na internet stranicu Banca Intese, preko koje ćete izvršiti plaćanje. Ova stranica je zaštićena i bezbedna za ovaj vid plaćanja. Podaci sa Vaše kartice prenose se u kriptovanoj formi upotrebom SSL i PKI protokola, najviših standarda sigurnosti. Da biste izvršili plaćanje, bićete u obavezi da unesete sledeće podatke sa Vaše kartice:
- Broj kartice
- Datum isteka
- CVC2 i CVV2 kod
Korisnički servis
Za informacije po pitanju refundiranja novca u slučaju kašnjenja, otkazivanja ili prekida putovanja, molimo pogledajte Reklamacije. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije po pitanju otkazivanja karte i refundiranja novca, možete nas kontaktirati na:
- 062 8103637
- E-mail adresa: office@balbuss.rs
Dostava karata
Nakon okončanja postupka kupovine karte preko našeg sajta, kartu ćete dobiti mejlom. S obzirom da ne vršimo dostavu štampanih karata kupljenih onlajn, molimo da proverite i budete sigurni da ste nam dostavili tačnu mejl adresu, kao i da imate pristup toj mejl adresi. Ukoliko niste dobili mejl sa kartom koju ste kupili u roku od 30 minuta, molimo da nas o tome obavestite slanjem mejla na adresu: office@balbuss.rs.
Reklamacije
Neiskorišćene karte kupljene preko našeg sajta mogu biti otkazane do 7 dana pre termina putovanja:
- Lično, na šalteru Balbuss-a, pri čemu ste u obavezi da imate odštampanu onlajn kartu kod sebe.
- Tako što ćete mail koji ste od nas dobili (mejl sa Vašom onlajn kartom), proslediti na adresu: office@balbuss.rs. Molimo da u mejlu napomenete da otkazujete kartu. Prilikom slanja zahteva za otkazivanje karte potrebno je da nam dostavite i vaš JMBG pošto smo po zakonu o fiskalizaciji obavezni da ga upišemo prilikom storniranja fiskalnog računa.
Sve informacije vezano za reklamacije i otkazivanje putovanja možete dobiti preko email-a office@balbuss.rs.
Zaštita privatnosti korisnika
Balbuss doo se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Vaše lične podatke koristićemo isključivo u skladu sa našom Politikom privatnosti. Molimo pažljivo pročitajte našu Politiku privatnosti kako biste razumeli našu praksu po pitanju Vaših ličnih podataka i načina na koji ćemo ih tretirati. Korišćenjem našeg sajta (www.balbuss.rs) potvrđujete da ste pročitali i prihvatili ovu Politiku privatnosti.
Prikupljamo samo osnovne informacije o korisnicima i podatke neophodne kako bismo im obezbedili informacije ili uslugu koju od nas zahtevaju. Kako bismo obradili Vašu porudžbinu, biće nam neophodne sledeće informacije:
- Vaše ime i prezime
- Vaša email adresa
- Vaš broj telefona
Takođe prikupljamo informacije o načinu na koji koristite naš sajt, kao i informacije o kartama koje kupujete ili za koje ste zainteresovani. Ovo nam pomaže da podignemo kvalitet usluga i olakšamo Vam korišćenje našeg sajta.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Bezbednost Vaših podataka garantuje procesor, Banca Intesa AD Beograd. Podaci za autorizaciju platne kartice unose se na zaštićenu stranu procesora i nisu dostupni trgovcu.
Povraćaj sredstava
Ukoliko želite da kartu otkažete i zahtevate povraćaj novca na ovaj način, molimo imajte u vidu da Vaš mail moramo dobiti najkasnije 7 dana pre vremena polaska. Nakon što je Vaš zahtev obrađen i odobren, povraćaj novca vrši se uplatom na Vaš tekući račun – račun sa koga ste izvršili uplatu prilikom kupovine karte. Balbuss doo daje nalog našoj banci da izvrši povraćaj odobrenih sredstava na Vaš račun. Prakse banaka se razlikuju i može proći po nekoliko dana pre nego što Vaša banka sredstva vrati na Vaš račun i novac Vam bude na raspolaganju. Nažalost, na ovo Balbuss nema uticaja, i, u slučaju da su Vam neophodne dodatne informacije, morate kontaktirati Vašu banku.
Izjava o PDV-u
Balbuss doo je obveznik PDV-a. Sve cene su prikazane sa uračunatim PDV-om i nema skrivenih troškova.